Termín:marketér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=5M
 
|Related terms=5M
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
 
|Acceptability=Nesprávny
 
|Acceptability=Nesprávny
|Context=Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
+
|Comment=Nesprávne používaný český preklad – v slovenských slovníkoch sa nenachádza.
|Context source=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2007.
+
 
|Comment=Nesprávne používaný český preklad - v slovenských slovníkoch sa nenachádza.
+
Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:20, 23. apríl 2021

Nesprávny termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: 5M
Poznámka: Nesprávne používaný český preklad – v slovenských slovníkoch sa nenachádza.

Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.