Termín:preniknutý trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=preniknutý trh |Definition=počet zákazníkov, ktorí na cieľovom trhu kupujú produkty firmy |Field=obchod |Related terms=cieľový trh |Bibliography=PO…“)
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=počet zákazníkov, ktorí na cieľovom trhu kupujú produkty firmy
 
|Definition=počet zákazníkov, ktorí na cieľovom trhu kupujú produkty firmy
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
|Related terms=cieľový trh
+
|Related terms=trh, cieľový trh
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:14, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: počet zákazníkov, ktorí na cieľovom trhu kupujú produkty firmy
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: trh, cieľový trh