Termín:relačný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Related terms=zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:53, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketing zameraný na starostlivosť o rozvoj vzťahov (relácií) k zákazníkovi so špeciálnou časťou – relačnou databázou
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Príbuzné termíny: zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi