Termín:relačný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=relačný marketing
 
|Name=relačný marketing
|Definition=marketing zameraný na starostlivosť o rozvoj vzťahov (relácií) k zákazníkovi so špeciálnou časťou - relačnou databázou
+
|Definition=marketing zameraný na starostlivosť o rozvoj vzťahov (relácií) k zákazníkovi so špeciálnou časťou relačnou databázou
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Related terms=zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Synonyms=
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:53, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketing zameraný na starostlivosť o rozvoj vzťahov (relácií) k zákazníkovi so špeciálnou časťou – relačnou databázou
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Príbuzné termíny: zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi