Termín:reach: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=reach
 
|Name=reach
 
|Definition=počet potenciálnych zákazníkov, ktorí boli vystavení vplyvu a pôsobeniu reklamnej správy aspoň jedenkrát
 
|Definition=počet potenciálnych zákazníkov, ktorí boli vystavení vplyvu a pôsobeniu reklamnej správy aspoň jedenkrát
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=reklama, zákazník
|Related terms=výkon, reklama, zákazník
 
 
|Synonyms=zásah reklamou
 
|Synonyms=zásah reklamou
|Bibliography=Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.
+
|Bibliography=Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=reach}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=reach
 +
}}
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:38, 19. apríl 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: počet potenciálnych zákazníkov, ktorí boli vystavení vplyvu a pôsobeniu reklamnej správy aspoň jedenkrát
Zdroj: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.

Synonymum: zásah reklamou
Príbuzné termíny: reklama, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: reach