Termín:relatívny výkonový ukazovateľ: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=relatívny výkonový ukazovateľ
 
|Name=relatívny výkonový ukazovateľ
 
|Definition=podiel príjmov vďaka prínosu marketingu na celkovej činnosti
 
|Definition=podiel príjmov vďaka prínosu marketingu na celkovej činnosti
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=absolútny výkonový ukazovateľ, cost per rating point
|Related terms=absolútny výkonový ukazovateľ
 
 
|Synonyms=relatívny ukazovateľ
 
|Synonyms=relatívny ukazovateľ
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 17:17, 6. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: podiel príjmov vďaka prínosu marketingu na celkovej činnosti
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: relatívny ukazovateľ
Príbuzné termíny: absolútny výkonový ukazovateľ, cost per rating point