Termín:CRM²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Premenovanie referencií s indexom)
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=CRM
+
|Name=CRM²
 
|Definition=marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
 
|Definition=marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cause-related marketing}}
+
|Translations={{Translation
|Acceptability=Neologizmus
+
|Language=en
|Context=
+
|Localized form=cause-related marketing
|Context source=
+
}}
|URL=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:48, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing