Termín:alternatívne médiá: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=využívanie iných médií v snahe doručiť reklamné posolstvo tej správnej cieľovej skupine
 
|Definition=využívanie iných médií v snahe doručiť reklamné posolstvo tej správnej cieľovej skupine
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=reklama, marketingová komunikácia, alternatívny marketing, 3D reklama
+
|Related terms=reklama, marketingová komunikácia, alternatívny marketing, 3D reklama, beamvertising
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný

Aktuálna revízia z 11:34, 12. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: využívanie iných médií v snahe doručiť reklamné posolstvo tej správnej cieľovej skupine
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: reklama, marketingová komunikácia, alternatívny marketing, 3D reklama, beamvertising
Poznámka: K momentálne najzaujímavejším patria: beamvertising, cupvertising, fieldvertising, dogvertising, eggvertising, slipvertising, elevatorvertising, body ad – teda reklamné nálepky na ľudskom tele, sú originálnym médiom, využiteľným najmä na eventoch a na miestach s momentálnou koncentráciou cieľovej skupiny (vysoké školy, diskotéky, koncerty, športové podujatia pod.). V dnešnej dobe každým dňom pribúdajú nové formy a nápady na netradičné riešenia doručenia reklamných posolstiev konečnému spotrebiteľovi.