Termín:3D reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=3D reklama
 
|Name=3D reklama
 
|Definition=súhrn všetkých nosičov reklamy, ktoré majú šírku, výšku a hĺbku, teda tri rozmery
 
|Definition=súhrn všetkých nosičov reklamy, ktoré majú šírku, výšku a hĺbku, teda tri rozmery
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=reklama, alternatívne médiá, marketingová komunikácia, 3D objekty
|Related terms=reklama, alternatívne médiá, marketingová komunikácia
+
|Bibliography=Príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou Marketing, august 2004.
|Synonyms=
 
|Bibliography=príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou - Marketing, august 2004.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.
 
|Comment=Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
|Suggest box=no
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:21, 11. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súhrn všetkých nosičov reklamy, ktoré majú šírku, výšku a hĺbku, teda tri rozmery
Zdroj: Príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou – Marketing, august 2004.

Príbuzné termíny: reklama, alternatívne médiá, marketingová komunikácia, 3D objekty
Poznámka: Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.