Termín:P.o.S. materiály: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=P.o.S. materiály
 
|Name=P.o.S. materiály
 
|Definition=všetky prostriedky, nástroje marketingovej komunikácie na predajnom mieste
 
|Definition=všetky prostriedky, nástroje marketingovej komunikácie na predajnom mieste
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingová komunikácia, bod predaja, POP materiály
 
|Related terms=marketingová komunikácia, bod predaja, POP materiály
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 22:42, 22. máj 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: všetky prostriedky, nástroje marketingovej komunikácie na predajnom mieste
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, bod predaja, POP materiály