Termín:humánny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=humánny marketing
 
|Name=humánny marketing
 
|Definition=výraz, ktorý vznikol z termínu humánna ekológia, t. j. ekológia človeka skúmajúca vzťah človeka k životnému prostrediu
 
|Definition=výraz, ktorý vznikol z termínu humánna ekológia, t. j. ekológia človeka skúmajúca vzťah človeka k životnému prostrediu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=environmentálny marketing
|Related terms=enviromentálny marketing
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 20:28, 16. máj 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výraz, ktorý vznikol z termínu humánna ekológia, t. j. ekológia človeka skúmajúca vzťah človeka k životnému prostrediu
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Príbuzné termíny: environmentálny marketing