Termín:rating: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=rating
 
|Name=rating
 
|Definition=sledovanosť časového úseku vysielania určitého televízneho programu
 
|Definition=sledovanosť časového úseku vysielania určitého televízneho programu
|Localized definitions=
 
 
|Field=vysielanie
 
|Field=vysielanie
|Localized fields=
+
|Related terms=share, televízia, hlavný vysielací čas
|Related terms=share, televízia
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Synonyms=
+
|Acceptability=Neologizmus
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
 
|Context=Markíza sa cíti ohrozená, ukazuje sa, že výstupy z peoplemetrov budú ťažkým prebúdzaním zo sna: aj keď im podľa neoficiálnych informácií zostáva stále pozícia lídra, ratingy sú nižšie takmer o 20 % a na krk Televíznym novinám dýchajú skôr Noviny JOJ ako Správy STV.
 
|Context=Markíza sa cíti ohrozená, ukazuje sa, že výstupy z peoplemetrov budú ťažkým prebúdzaním zo sna: aj keď im podľa neoficiálnych informácií zostáva stále pozícia lídra, ratingy sú nižšie takmer o 20 % a na krk Televíznym novinám dýchajú skôr Noviny JOJ ako Správy STV.
|Context source=Mediálne.sk. Bratislava: 09/2005
+
|Context source=Mediálne.sk. Bratislava, september 2005.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Rating
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Rating
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 17:07, 1. apríl 2020

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: vysielanie
Definícia: sledovanosť časového úseku vysielania určitého televízneho programu
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Markíza sa cíti ohrozená, ukazuje sa, že výstupy z peoplemetrov budú ťažkým prebúdzaním zo sna: aj keď im podľa neoficiálnych informácií zostáva stále pozícia lídra, ratingy sú nižšie takmer o 20 % a na krk Televíznym novinám dýchajú skôr Noviny JOJ ako Správy STV.
Zdroj kontextu: Mediálne.sk. Bratislava, september 2005.
Príbuzné termíny: share, televízia, hlavný vysielací čas
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Rating