Termín:reklamná agentúra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=útvar špecializovaný na poskytovanie reklamných služieb
 
|Definition=útvar špecializovaný na poskytovanie reklamných služieb
 
|Field=reklama, marketing
 
|Field=reklama, marketing
|Related terms=reklama, reklamná komunikácia
+
|Related terms=reklama, reklamná komunikácia, account, art direktor
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Celých päť dní je Deduško Večerníček expertom na hypotéku. Za 15 tisíc eur ho totiž kúpila reklamná agentúra, ktorá obľúbenú postavičku ihneď zapojila do kampane banky ČSOB. Licenciu na používanie Večerníčka, ktorý každý večer rozsvecuje na oblohe hviezdy, Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) predala na jedenásť týždňov.
 
|Context=Celých päť dní je Deduško Večerníček expertom na hypotéku. Za 15 tisíc eur ho totiž kúpila reklamná agentúra, ktorá obľúbenú postavičku ihneď zapojila do kampane banky ČSOB. Licenciu na používanie Večerníčka, ktorý každý večer rozsvecuje na oblohe hviezdy, Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) predala na jedenásť týždňov.
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 08. 3. 2011.
+
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 8. 3. 2011.
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Reklamn%C3%A1_agent%C3%BAra
 
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Reklamn%C3%A1_agent%C3%BAra
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 12:49, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, marketing
Definícia: útvar špecializovaný na poskytovanie reklamných služieb
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Celých päť dní je Deduško Večerníček expertom na hypotéku. Za 15 tisíc eur ho totiž kúpila reklamná agentúra, ktorá obľúbenú postavičku ihneď zapojila do kampane banky ČSOB. Licenciu na používanie Večerníčka, ktorý každý večer rozsvecuje na oblohe hviezdy, Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) predala na jedenásť týždňov.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 8. 3. 2011.
Príbuzné termíny: reklama, reklamná komunikácia, account, art direktor
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising agency
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Reklamn%C3%A1 agent%C3%BAra