Termín:psychoanalytická teória médií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=psychoanalytická teória médií
 
|Name=psychoanalytická teória médií
 
|Definition=dynamická psychologická teória, skúmajúca hlbinné, nevedomé, sugestívne, identifikačné, ritualizované a gratifikačné motívy ľudí, používajúcich rôzne médiá na udržiavanie psychosomatickej rovnováhy
 
|Definition=dynamická psychologická teória, skúmajúca hlbinné, nevedomé, sugestívne, identifikačné, ritualizované a gratifikačné motívy ľudí, používajúcich rôzne médiá na udržiavanie psychosomatickej rovnováhy
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=dav, masa
 
|Related terms=dav, masa
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 20:59, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: dynamická psychologická teória, skúmajúca hlbinné, nevedomé, sugestívne, identifikačné, ritualizované a gratifikačné motívy ľudí, používajúcich rôzne médiá na udržiavanie psychosomatickej rovnováhy
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: dav, masa