Termín:hlavný vysielací čas: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=hlavný vysielací čas |Definition=časový úsek programovej štruktúry, ktorý je charakterizovaný najvyššou sledova…“)
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=hlavný vysielací čas
 
|Name=hlavný vysielací čas
 
|Definition=časový úsek [[Term:programová štruktúra|programovej štruktúry]], ktorý je charakterizovaný najvyššou sledovanosťou
 
|Definition=časový úsek [[Term:programová štruktúra|programovej štruktúry]], ktorý je charakterizovaný najvyššou sledovanosťou
|Localized definitions=
 
 
|Field=programový priemysel
 
|Field=programový priemysel
|Localized fields=
+
|Related terms=horúce a chladné médiá, publikum, reklama, rating, share
|Related terms=médiá horúce a studené, publikum, reklama, rating, share
 
 
|Synonyms=prime time
 
|Synonyms=prime time
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Translations=
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Acceptability=Neologizmus
+
|Context=Nedôsledné spravodajstvo, podvyživené publicistické programy, ale najmä v uplynulom roku – reprízy takmer 15-ročných komediálnych seriálov, zostrihy slovenskej show vo forme Festivalu televíznej zábavy či x-tých repríz Senzusu často v hlavnom vysielacom čase je absurdnou, neprístojnou ponukou verejnoprávnej inštitúcie a absolútnym výsmechom občanom, ktorí poctivo prispievajú na finančné zabezpečenie STV.
|Context=
+
|Context source=Bachletová, E.: Mediálne predstavy bytia a ich akceptácia spoločnosťou. Bratislava 2009.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 20:35, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: časový úsek programovej štruktúry, ktorý je charakterizovaný najvyššou sledovanosťou
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Nedôsledné spravodajstvo, podvyživené publicistické programy, ale najmä v uplynulom roku – reprízy takmer 15-ročných komediálnych seriálov, zostrihy slovenskej show vo forme Festivalu televíznej zábavy či x-tých repríz Senzusu často v hlavnom vysielacom čase je absurdnou, neprístojnou ponukou verejnoprávnej inštitúcie a absolútnym výsmechom občanom, ktorí poctivo prispievajú na finančné zabezpečenie STV.
Zdroj kontextu: Bachletová, E.: Mediálne predstavy bytia a ich akceptácia spoločnosťou. Bratislava 2009.
Synonymum: prime time
Príbuzné termíny: horúce a chladné médiá, publikum, reklama, rating, share