Termín:univermag: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=univermag
 
|Name=univermag
|Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy, a ako základný sortiment ponúka spotrebiteľský tovar
+
|Definition=ukrajinský obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy, a ako základný sortiment ponúka spotrebiteľský tovar
|Field=marketing
+
|Field=obchod, maloobchodný predaj
|Related terms=typológia predajní
+
|Related terms=universam, typológia predajní
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:52, 31. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, maloobchodný predaj
Definícia: ukrajinský obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, veľké množstvo oddelení, zmiešanú formu obsluhy, a ako základný sortiment ponúka spotrebiteľský tovar
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: universam, typológia predajní