Termín:difúzna preferencia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=difúzna preferencia
 
|Name=difúzna preferencia
|Definition=trhový segment, pri ktorom preferencie zákazníkov sa od seba navzájom značne líšia
+
|Definition=trhový segment, v ktorom sa preferencie zákazníkov navzájom značne líšia
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 17:00, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: trhový segment, v ktorom sa preferencie zákazníkov navzájom značne líšia
Zdroj: PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Príbuzné termíny: trhový segment, typy trhových segmentov