Termín:marketing značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
 
|Definition=technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Related terms=manažér značky, produktový manažér
+
|Related terms=manažér značky
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 14:56, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: manažér značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand marketing