Termín:marketing značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketing značky
 
|Name=marketing značky
|Definition=technika v oblasti marketigu, kedy sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
+
|Definition=technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg 1995
+
|Related terms=manažér značky
 +
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand marketing
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:56, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: technika v oblasti marketingu, na základe ktorej sa každým produktom spoločnosti zaoberá určitý manažér značky, resp. produktový manažér
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: manažér značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand marketing