Termín:manažér trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=ekonómia, organizácia podniku
 
|Field=ekonómia, organizácia podniku
 
|Related terms=manažér
 
|Related terms=manažér
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association, 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 21:51, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér, ktorý zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market manager