Termín:manažér trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažér trhu
 
|Name=manažér trhu
|Definition=osoba v rámci organizácie, ktorej je pridelená zodpovednosť za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
+
|Definition=manažér, ktorý zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
|Bibliography=Bennet 1995
+
|Related terms=manažér
 +
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=market manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 21:51, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér, ktorý zodpovedá za dozor nad všetkými funkčnými aktivitami, ktoré sa vzťahujú na určitý trh
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market manager