Termín:typológia zákazníkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=typológia zákazníkov
+
|Name=typológia zákazníkov
          |Field=ekonómia
+
|Definition=charakteristické znaky vybraných skupín zákazníkov a z toho vyplývajúce nákupné a spotrebiteľské správanie
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=de
 +
|Localized form=Kundentypologie (die)
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=customer typology
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 10:37, 14. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: charakteristické znaky vybraných skupín zákazníkov a z toho vyplývajúce nákupné a spotrebiteľské správanie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: de: Kundentypologie (die), en: customer typology