Termín:segment trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=segment trhu
+
|Name=segment trhu
          |Field=ekonómia
+
|Definition=relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
      }}
+
|Field=obchod
 
+
|Related terms=segmentácia
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Synonyms=trhový segment
 +
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=market segment
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:34, 13. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: trhový segment
Príbuzné termíny: segmentácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market segment