Termín:cieľové skupiny: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=cieľové skupiny
+
|Name=cieľové skupiny
          |Field=ekonómia
+
|Definition=skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
      }}
+
|Field=obchod, marketing
 
+
|Synonyms=cieľové segmenty
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=target customers groups
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 09:55, 12. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: cieľové segmenty
Cudzojazyčný ekvivalent: en: target customers groups