Termín:jednotky spotrebiteľských rozhodnutí: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=hodnota ¹, spotrebiteľ, marketingový nástroj, produkt
+
|Related terms=hodnota¹, spotrebiteľ, marketingový nástroj, produkt
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Aktuálna revízia z 08:34, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vyjadruje fakt, že hodnototvorné procesy jednotlivých spotrebiteľov sú tesne späté s procesmi iných spotrebiteľov
Zdroj: PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: hodnota¹, spotrebiteľ, marketingový nástroj, produkt
Poznámka: Jednotkou spotrebiteľských rozhodnutí je napríklad domácnosť, ktorá je ako kategória marketingu definovaná ako "ľudia, ktorí používajú rovnakú chladničku", sú to spotrebitelia, ktorí často robia nákupné rozhodnutia spoločne, resp. ich rozhodnutie závisí na rozhodnutí iných spotrebiteľov.