Termín:zásielkový obchod: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=zásielkový obchod
 
|Name=zásielkový obchod
 
|Definition=technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar
 
|Definition=technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=dištančný obchod
 
|Related terms=dištančný obchod
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=mail order trade}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=mail order trade
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:05, 7. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: dištančný obchod
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mail order trade