Termín:vernosť značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
 
|Definition=situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
+
|Bibliography=PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 13:44, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
Zdroj: PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary of Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand loyalty