Termín:upútavkar: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=upútavkar
 
|Name=upútavkar
 
|Definition=odborník na tvorbu námetov a scenárov [[Term:upútavka|upútaviek]] a réžiu krátkych videí
 
|Definition=odborník na tvorbu námetov a scenárov [[Term:upútavka|upútaviek]] a réžiu krátkych videí
|Localized definitions=
 
 
|Field=pozície v médiách
 
|Field=pozície v médiách
|Localized fields=
 
 
|Related terms=upútavka
 
|Related terms=upútavka
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.
|Bibliography=
+
|Acceptability=Zastaraný
|Translations=
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Markíza išla však ešte ďalej: modelu promo spotu Pro7, ktoré v tom čase kopírovali mnohé európske televízie pridala aj vlastný prvok: v zakončení upútavky zábery z propagovaného titulu upútavkari štylizovali do podoby filmového plagátu.
 
|Context source=Mediálne.sk. Bratislava: 07/2004
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 16:03, 7. marec 2019

Zastaraný termín [?]

Oblasť: pozície v médiách
Definícia: odborník na tvorbu námetov a scenárov upútaviek a réžiu krátkych videí
Zdroj: PODĽA: Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.

Príbuzné termíny: upútavka