Termín:spotrebiteľ: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=spotrebiteľ
 
|Name=spotrebiteľ
 
|Definition=ten, kto spotrebúva tovary a služby (používateľ)
 
|Definition=ten, kto spotrebúva tovary a služby (používateľ)
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=ľudia, služba
 
|Related terms=ľudia, služba
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=consumer
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Pojmom spotrebiteľ sa označujú dva rozdielne druhy spotrebných jednotiek: individiduálny konečný spotrebiteľ (osobný spotrebiteľ) a organizácie ako spotrebitelia.
 
|Context=Pojmom spotrebiteľ sa označujú dva rozdielne druhy spotrebných jednotiek: individiduálny konečný spotrebiteľ (osobný spotrebiteľ) a organizácie ako spotrebitelia.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 23:31, 22. máj 2020