Termín:spájanie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=spájanie dvoch známych zavedených značiek v novom produkte
 
|Definition=spájanie dvoch známych zavedených značiek v novom produkte
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=značka, produkt
+
|Related terms=produkt, brandovanie programu zdieľaného marketingu
 
|Synonyms=co-branding
 
|Synonyms=co-branding
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Aktuálna revízia z 16:01, 12. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: spájanie dvoch známych zavedených značiek v novom produkte
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: co-branding
Príbuzné termíny: produkt, brandovanie programu zdieľaného marketingu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: co-branding