Termín:služby: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=služby
 
|Name=služby
|Definition=pozri definíciu synonyma
+
|Definition=ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
|Related terms=
|Synonyms=služba
+
|Synonyms=
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Každý podnik musí poskytovať služby. Theodore Levitt povedal :"neexistuje nič takého ako je odvetvie služieb. Existujú len odvetvia, v ktorých je  podiel služieb vyšší než v iných odvetviach. V oblasti služieb ale pôsobí každý". Americký akademik Nicholas Murray Butler povedal: "Podniky ktoré počítajú s tým, že budú poskytovať služby, sú predurčené k úspechu, podniky ktoré počítajú s vytváraním zisku, sú predurčené k zániku."
+
|Context=Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
|Context source=Kotler, Ph.: Marketing od A po Z, osemdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 2003.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=

Verzia zo dňa a času 09:58, 11. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ekonomická činnosť, ktorá vytvára hodnotu, poskytuje úžitok spotrebiteľovi v danom čase a mieste
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Služba je nehmotná a nevedie k zmene vlastníctva čohokoľvek.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.