Termín:rozhodovanie o značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
 
|Definition=postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg 1995
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand decision process
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:15, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand decision process