Termín:reklamná fotografia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=reklamná fotografia
 
|Name=reklamná fotografia
 
|Definition=trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely
 
|Definition=trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama, fotografický priemysel
 
|Field=reklama, fotografický priemysel
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, fotografia
 
|Related terms=reklama, fotografia
|Synonyms=
+
|Bibliography=Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=advertising photograph}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=advertising photograph
 +
}}
 
|Acceptability=Normalizovaný
 
|Acceptability=Normalizovaný
|Context=Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz "návratom k inkvizícii" a "znovuzavedením trestného činu rúhania."
+
|Context=Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“.
|Context source=Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, 03/2005.
+
|Context source=Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 22:33, 4. marec 2019

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: reklama, fotografický priemysel
Definícia: trvalé obrazové záznamy, ktoré vznikajú pomocou účinkov svtela na fotocitlivú vrstvu a sú využívané na propagačné účely
Zdroj: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Netradičná reklamná fotografia na džínsy, imitujúca svetoznámu renesančnú fresku Leonarda da Vinciho Posledná večera sa stala predmetom súdneho zákazu v Paríži. Rozhodnutie vyvolalo v európskej kultúrnej metropole vlnu pohoršenia a údivu. Podľa francúzskej Ligy na ochranu ľudských práv je minulotýždňový súdny zákaz „návratom k inkvizícii“ a „znovuzavedením trestného činu rúhania“.
Zdroj kontextu: Tlačové správy z www.tkkbs.sk. Bratislava: Tlačová kancelária Konferencie biskupov Slovenska, marec 2005.
Príbuzné termíny: reklama, fotografia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising photograph