Termín:produkt: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=čokoľvek, čo slúži na uspokojenie určitej ľudskej potreby, na splnenie prianí, čo možno ponúknuť na výmenu
 
|Definition=čokoľvek, čo slúži na uspokojenie určitej ľudskej potreby, na splnenie prianí, čo možno ponúknuť na výmenu
 
|Field=obchod, marketing
 
|Field=obchod, marketing
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, produkt cestovného ruchu, afinitný marketing, Asociácia výrobcov vlastných značiek, atmosféra, brandovanie programu zdieľaného marketingu, spájanie značky, bundling, manažment kategórií
+
|Related terms=lacný produkt, produkt cestovného ruchu, životný cyklus produktu, produktové portfólio
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 14:28, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: čokoľvek, čo slúži na uspokojenie určitej ľudskej potreby, na splnenie prianí, čo možno ponúknuť na výmenu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: lacný produkt, produkt cestovného ruchu, životný cyklus produktu, produktové portfólio
Cudzojazyčný ekvivalent: en: product