partnerstvo

Z STD
Verzia z 14:53, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ideálny vzťah, ktorý by organizácia mala vytvoriť s dodávateľmi, a ak je to možné aj s odberateľmi
Zdroj: Šalgovičová, J.: Terminológia kvality. 2006.

Príbuzné termíny: partnerský marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: partnership
Poznámka: Patrí k bežným spôsobom práce pri zlepšovaní kvality a je dôležitý pri vytváraní atmosféry spolupráce a vzájomnej dôvery vo vzťahu so subdodávateľmi. Subdodávateľ sa v tomto zmysle chápe ako externé rozšírenie spoločnosti a spolupracovník pri zabezpečení úspechu na trhu, znižovaní veľkosti skladov, pri návrhu, výmene informácií a pod. Partnermi môžu byť aj distributéri, spoločné podniky, aliancie.