Termín:online marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete
 
|Definition=súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete
 
|Field=marketing, predaj
 
|Field=marketing, predaj
|Related terms=marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama
+
|Related terms=marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama, digitálna agentúra
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:23, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete

Kontext: Jediná definícia uvádza, že marketing na internete (online marketing) je „kvalitatívne nová forma marketingu, ktorá môže byť charakterizovaná ako riadenie procesu uspokojovania ľudských potrieb informáciami, službami alebo tovarom pomocou internetu.“
Zdroj kontextu: Tóthová, M.: Podstata, význam a perspektívy elektronického obchodu. Bakalárska práca. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM 2009.
Príbuzné termíny: marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama, digitálna agentúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: online marketing