Termín:obchodný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=obchodný marketing
 
|Name=obchodný marketing
 
|Definition=čiastkový odbor obchodnej náuky, ktorá inštrumentárium marketingu a metódy marketingu modifikuje, doplňuje a prispôsobuje komplexným trhovým štruktúram obchodného podniku
 
|Definition=čiastkový odbor obchodnej náuky, ktorá inštrumentárium marketingu a metódy marketingu modifikuje, doplňuje a prispôsobuje komplexným trhovým štruktúram obchodného podniku
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
 
|Synonyms=marketing obchodu
 
|Synonyms=marketing obchodu
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=marketing in trade
 
|Localized form=marketing in trade
 
}}{{Translation
 
}}{{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=trade marketing
 
|Localized form=trade marketing
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 13:56, 15. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: čiastkový odbor obchodnej náuky, ktorá inštrumentárium marketingu a metódy marketingu modifikuje, doplňuje a prispôsobuje komplexným trhovým štruktúram obchodného podniku
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: marketing obchodu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing in trade, en: trade marketing