Termín:multichannel retailing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=multichannel retailing |Definition=trend v oblasti nákupného správania spotrebiteľov, ktorý sa vyznačuje využívaním niekoľkých obchodných kanál…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=multichannel retailing
 
|Name=multichannel retailing
 
|Definition=trend v oblasti nákupného správania spotrebiteľov, ktorý sa vyznačuje využívaním niekoľkých obchodných kanálov
 
|Definition=trend v oblasti nákupného správania spotrebiteľov, ktorý sa vyznačuje využívaním niekoľkých obchodných kanálov
|Field=obchod
+
|Field=obchod, spotrebiteľ
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 15:19, 23. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, spotrebiteľ
Definícia: trend v oblasti nákupného správania spotrebiteľov, ktorý sa vyznačuje využívaním niekoľkých obchodných kanálov
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.