metódy nachádzania nápadov ako vylepšiť už existujúci produkt

Z STD
Verzia z 16:53, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda detekcie problému - aké má spotrebiteľ problémy s produktom, či nie je sklamaný a či nemá nejaké návrhy na zlepšenie; metóda ideálu - ako si spotrebiteľ predstavuje ideálnu verziu používaného produktu; metóda spotrebného reťazca - ako spotrebitelia produkt získavajú, používajú, zbavujú sa ho
Zdroj: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.

Príbuzné termíny: procesy, produkt