Termín:merchandising vo výrobe: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=merchandising vo výrobe |Definition=všetky činnosti, ktoré si vyžadujú, aby produkt bol zaujímavý pre nákupcov, ako napr. balenie, promotion, rokov…“)
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
 +
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 15:57, 6. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: všetky činnosti, ktoré si vyžadujú, aby produkt bol zaujímavý pre nákupcov, ako napr. balenie, promotion, rokovania o cenách atď.
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising