Termín:merchandising vo výrobe: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=merchandising vo výrobe
 
|Name=merchandising vo výrobe
 
|Definition=všetky činnosti, ktoré si vyžadujú, aby produkt bol zaujímavý pre nákupcov, ako napr. balenie, promotion, rokovania o cenách atď.
 
|Definition=všetky činnosti, ktoré si vyžadujú, aby produkt bol zaujímavý pre nákupcov, ako napr. balenie, promotion, rokovania o cenách atď.
|Field=obchod
+
|Field=obchod, merchandising
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:54, 23. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, merchandising
Definícia: všetky činnosti, ktoré si vyžadujú, aby produkt bol zaujímavý pre nákupcov, ako napr. balenie, promotion, rokovania o cenách atď.
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising