Termín:merchandising stáleho predajného miesta: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=merchandising stáleho predajného miesta |Definition=umiestnenie alebo formy umiestnenia, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov z dlhodobého hľa…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=merchandising stáleho predajného miesta
 
|Name=merchandising stáleho predajného miesta
 
|Definition=umiestnenie alebo formy umiestnenia, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov z dlhodobého hľadiska
 
|Definition=umiestnenie alebo formy umiestnenia, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov z dlhodobého hľadiska
|Field=obchod
+
|Field=obchod, merchandising
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:53, 23. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, merchandising
Definícia: umiestnenie alebo formy umiestnenia, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov z dlhodobého hľadiska
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising