Termín:konkurent značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=konkurent značky
+
|Name=konkurent značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
      }}
+
|Field=marketing,  obchod
 
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand competitor
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 23:07, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand competitor