Termín:key-account action: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=key-account action |Definition=akcia zameraná na kľúčového zákazníka |Field=obchod |Related terms=merchandising |Bibliography=PODĽA Viestová, K. a…“)
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=key-account action
 
|Name=key-account action
|Definition=akcia zameraná na kľúčového zákazníka
+
|Definition=akcie zameraná na kľúčového zákazníka
|Field=obchod
+
|Field=obchod, predaj, marketing
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 00:07, 22. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, predaj, marketing
Definícia: akcie zameraná na kľúčového zákazníka
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising