Termín:kategória¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=kategória
+
|Name=kategória¹
 
|Definition=skupina produktov, ktorú možno ohraničiť, samostatne riadiť, ktorú spotrebiteľ vedome vníma ako množinu navzájom nahraditeľných výrobkov/tovarov
 
|Definition=skupina produktov, ktorú možno ohraničiť, samostatne riadiť, ktorú spotrebiteľ vedome vníma ako množinu navzájom nahraditeľných výrobkov/tovarov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=spotrebiteľ, produkt
 
|Related terms=spotrebiteľ, produkt
 
|Synonyms=tovarová skupina, sortimentová skupina
 
|Synonyms=tovarová skupina, sortimentová skupina
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=category}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=category
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Samostatná obchodná jednotka, ktorá má vlastný trh, vlastné ciele a stratégiu.
 
|Comment=Samostatná obchodná jednotka, ktorá má vlastný trh, vlastné ciele a stratégiu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:22, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: skupina produktov, ktorú možno ohraničiť, samostatne riadiť, ktorú spotrebiteľ vedome vníma ako množinu navzájom nahraditeľných výrobkov/tovarov
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: tovarová skupina, sortimentová skupina
Príbuzné termíny: spotrebiteľ, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category
Poznámka: Samostatná obchodná jednotka, ktorá má vlastný trh, vlastné ciele a stratégiu.