Termín:interaktivita: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=interaktivita
 
|Name=interaktivita
 
|Definition=používa sa na označenie takých druhov médií, ktoré umožňujú príjemcovi nielen bezprostredne reagovať na prijatú informáciu, ale vstupovať aj do jej tvorby
 
|Definition=používa sa na označenie takých druhov médií, ktoré umožňujú príjemcovi nielen bezprostredne reagovať na prijatú informáciu, ale vstupovať aj do jej tvorby
|Localized definitions=
 
 
|Field=interaktívna sieť
 
|Field=interaktívna sieť
|Localized fields=
 
 
|Related terms=informácia, nové médiá
 
|Related terms=informácia, nové médiá
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=interactivity}}{{Translation|Language=de|Localized form=Interaktivität (die)}}{{Translation|Language=fr|Localized form=interactivité (n.f.)}}{{Translation|Language=it|Localized form=interattività (la)}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=interactivity
 +
}}{{Translation
 +
|Language=de
 +
|Localized form=Interaktivität (die)
 +
}}{{Translation
 +
|Language=fr
 +
|Localized form=interactivité (n. f.)
 +
}}{{Translation
 +
|Language=it
 +
|Localized form=interattività (la)
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Podľa informačnej teórie sa dajú aj print a elektronické médiá do istej miery chápať ako interaktívne, avšak digitálne médiá - a to predovšetkým internet - je prostredie, kde sa interaktivita môže prejaviť úplne naplno.
+
|Context=Podľa informačnej teórie sa dajú aj print a elektronické médiá do istej miery chápať ako interaktívne, avšak digitálne médiá a to predovšetkým internet je prostredie, kde sa interaktivita môže prejaviť úplne naplno.
|Context source=Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby, Bratislava: EUROKÓDEX, s. r. o. 2010
+
|Context source=Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby. Bratislava: EUROKÓDEX, s. r. o. 2010.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 20:48, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: interaktívna sieť
Definícia: používa sa na označenie takých druhov médií, ktoré umožňujú príjemcovi nielen bezprostredne reagovať na prijatú informáciu, ale vstupovať aj do jej tvorby
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006

Kontext: Podľa informačnej teórie sa dajú aj print a elektronické médiá do istej miery chápať ako interaktívne, avšak digitálne médiá – a to predovšetkým internet – je prostredie, kde sa interaktivita môže prejaviť úplne naplno.
Zdroj kontextu: Tušer, A. a kol.: Praktikum mediálnej tvorby. Bratislava: EUROKÓDEX, s. r. o. 2010.
Príbuzné termíny: informácia, nové médiá
Cudzojazyčný ekvivalent: en: interactivity, de: Interaktivität (die), fr: interactivité (n. f.), it: interattività (la)