Termín:index rozvoja značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(5 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=index rozvoja značky
+
|Name=index rozvoja značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=index potenciálu značky
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand development index
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 12:01, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: percento predaja určitej značky v určitej lokalite podľa obyvateľov žijúcich v tejto lokalite k celkovému predaju v krajine, ktorý sa vzťahuje na celú populáciu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: index potenciálu značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand development index