Termín:index potenciálu značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 3 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=index potenciálu značky
+
|Name=index potenciálu značky
          |Field=ekonómia
+
|Definition=vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
      }}
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
+
|Related terms=index rozvoja značky
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Synonyms=BPI
 +
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand potential index
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 12:01, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: BPI
Príbuzné termíny: index rozvoja značky
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand potential index