Termín:direct product profitability: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=direct product profitability
 
|Name=direct product profitability
|Definition=koncepcia sledovania ziskovosti jednotlivého produktu, vznikla v oblasti distribučnej logistiky ako špecifická metóda, ktorá vychádza zo zisťovania nákladov a rentability jednotlivých výrobkov
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Synonyms=priama výrobková rentabilita
|Related terms=direct product cost, marketingové kanály, logistika, výkon
+
|Suggest box=no
|Synonyms=DPP, priama výrobková rentabilita
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=direct product profitability}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=Podstatou európskeho modelu metódy DPP (prevzatého z pôvodného amerického modelu) je sledovanie pohybu výrobkov od ich vstupu do oblasti obchodu až po predaj zákazníkovi (uloženie do nákupného košíka). Tento tok je rozdelený na jednotlivé časti podľa vopred dohodnutého systému a na všetkých týchto častiach sa sleduje doba pobytu výrobku a najmä náklady, ktoré na seba výrobok v týchto úsekoch viaže. Cieľom je zistiť veľkosť konkrétnych nákladov na skladovanie, manipuláciu, prepravu, balenie, komisionársku činnosť, označovanie výrobkov, predaj a všetky ostatné logistické náklady.
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:38, 23. júl 2020

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma

Synonymum: priama výrobková rentabilita