Termín:bundling: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=metóda, v rámci ktorej predajcovia spájajú výrobky a výbavu do balíčkov
 
|Definition=metóda, v rámci ktorej predajcovia spájajú výrobky a výbavu do balíčkov
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=produkt, výrobok
+
|Related terms=produkt
|Bibliography=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:23, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, v rámci ktorej predajcovia spájajú výrobky a výbavu do balíčkov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: bundling
Poznámka: Čistý bundling znamená, že firma ponúka svoje výrobky len ako súčasť balíčkov. Ide o formu podmieneného predaja (tied-in sales). V prípade zmiešaného bundlingu ponúka výrobca tovar jednak samostatne, ale i v rámci balíčku. Cena balíčku je obyčajne nižšia ako súčet cien jednotlivých častí.